dimecres, 8 d’abril del 2015

Bagul solidari _abril'15





afa.escolaramonllull@gmail.com
twitter.com/AFARamonLlull



Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí una nova convocatòria del BAGUL SOLIDARI.
Com bé sabeu aquesta iniciativa promou la donació d’equipació escolar (bates, jaquetes , pantalons del xandall, samarretes  i motxilles) amb el propòsit  que altres famílies puguin donar-li una segona oportunitat.

 Aquesta campanya solidària consta de dos parts diferenciades:  una per omplir el bagul de les vostres aportacions i un altre per obrir-ho i repartir el material que les famílies aporteu prèviament  i de forma desinteressada.

Per realitzar la primera part disposareu de dues setmanes on, cadascú de vosaltres, podeu realitzar les donacions de material  al Bagul.

Un cop realitzades  les donacions, l’AFA organitzarà les peces de roba per talles, prepararà un llistat amb l’estoc disponible i us el farà arribar. Si per qualsevol motiu l’estoc fos minso s’informarà a les famílies i aquestes peces es guardarien fins a la propera convocatòria.

La segona part serà  l’obertura del Bagul Solidari on al llarg d’una jornada de tarda,  a l'abril,  es repartiran les peces de roba recollides i les famílies podran agafar el material que necessitin.

Recordar-vos també que es tracta d’ un Bagul obert a totes les famílies (sòcies i no sòcies de l AFA) donat que les  aportacions provenen de les pròpies famílies i, la tasca de L’ AFA és gestionar-ne la seva distribució.

Esperem la vostra participació per tal que aquesta campanya solidari funcioni igual de bé que en edicions anteriors.

BAGUL SOLIDARI
divendres 24 d'abril
Edifici Matanzas (E.S.O) | 16:30 a 17:30h

QUAN PODREU OMPLIR  EL BAGUL AMB LES VOSTRES DONACIONS?
13 al 20 d'abril
Edifici Matanzas (E.S.O) | 8-13h i de 15-18h


NORMES DE FUNCIONAMENT

1.       Les peces de roba que voleu donar han d’estar  netes  i en bon estat per poder ser reutilitzades.

2.      En cas, de no haver suficient estoc, es guardaran les peces de roba per a futures convocatòries.

3.      Uns dies abans de la data marcada per a realitzar el bagul solidari, es farà un inventari de la roba recollida i s’enviarà la informació de l’estoc disponible a les famílies per a  aquella convocatòria.

4.      Per recollir la roba el dia del Bagul Solidari  s’haurà de:

·  Fer cua a la porta de l’escola (c/Matanzas)  per estricte ordre d’arribada(Agrairíem que no es guardés lloc, es colessin persones, etc... per tal de garantir un bon funcionament

·         Seguint l’ordre d’arribada s’entrarà en grups de 3 persones les quals tindran 10 min per escollir com a màxim 2 peces de roba per família i excepcionalment les famílies amb bessons/es 4 peces per família. Passat aquest temps hauran de sortir i entraran 3 persones més.En funció de l’estoc l’AFA es reserva el dret de modificar la quantitat de peces per família.)

5.  La junta de l’AFA no podrà agafar cap peça de roba. Si l’interessa fer ús d’aquest servei serà un familiar qui faci cua com la resta de persones i tindrà les mateixes normes d’ús que la resta de familiars.




Junta de l’A.F.A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada