afa.escolaramonllull@gmail.com
twitter.com/AFARamonLlull
Benvolgudes famílies,
Ja
tenim aquí una nova convocatòria del BAGUL
SOLIDARI.
Com bé sabeu aquesta
iniciativa promou la donació d’equipació escolar (bates, jaquetes , pantalons
del xandall, samarretes i motxilles) amb el propòsit que altres famílies puguin donar-li una
segona oportunitat.
Aquesta
campanya solidària consta de dos parts diferenciades: una per omplir el bagul de les vostres
aportacions i un altre per obrir-ho i repartir el material que les famílies
aporteu prèviament i de forma
desinteressada.
Per
realitzar la primera part disposareu de dues setmanes on, cadascú de vosaltres,
podeu realitzar les donacions de material
al Bagul.
Un
cop realitzades les donacions, l’AFA
organitzarà les peces de roba per talles, prepararà un llistat amb l’estoc
disponible i us el farà arribar. Si per qualsevol motiu l’estoc fos minso
s’informarà a les famílies i aquestes peces es guardarien fins a la propera
convocatòria.
La
segona part serà l’obertura del Bagul
Solidari on al llarg d’una jornada de tarda,
a l'abril, es repartiran les
peces de roba recollides i les famílies podran agafar el material que
necessitin.
Recordar-vos
també que es tracta d’ un Bagul obert a totes les famílies (sòcies i no sòcies
de l AFA) donat que les aportacions
provenen de les pròpies famílies i, la tasca de L’ AFA és gestionar-ne la seva
distribució.
Esperem
la vostra participació per tal que aquesta campanya solidari funcioni igual de
bé que en edicions anteriors.
BAGUL SOLIDARI
divendres
24 d'abril
Edifici
Matanzas (E.S.O) | 16:30 a 17:30h
QUAN PODREU OMPLIR EL BAGUL AMB LES VOSTRES DONACIONS?
13 al 20 d'abril
Edifici
Matanzas (E.S.O) | 8-13h i de 15-18h
NORMES DE FUNCIONAMENT
1.
Les peces de roba que voleu donar han
d’estar netes i en bon estat per poder ser reutilitzades.
2.
En
cas, de no haver suficient estoc, es guardaran les peces de roba per a futures
convocatòries.
3.
Uns
dies abans de la data marcada per a realitzar el bagul solidari, es farà un
inventari de la roba recollida i s’enviarà la informació de l’estoc disponible
a les famílies per a aquella
convocatòria.
4.
Per
recollir la roba el dia del Bagul Solidari
s’haurà de:
· Fer
cua a la porta de l’escola (c/Matanzas)
per estricte ordre d’arribada(Agrairíem que no es guardés lloc, es
colessin persones, etc... per tal de garantir un bon funcionament
·
Seguint
l’ordre d’arribada s’entrarà en grups de
3 persones les quals tindran 10 min
per escollir com a màxim 2 peces de roba
per família i excepcionalment les famílies
amb bessons/es 4 peces per família. Passat aquest temps hauran de sortir i
entraran 3 persones més.En funció de l’estoc l’AFA es reserva el dret de
modificar la quantitat de peces per família.)
5. La
junta de l’AFA no podrà agafar cap peça de roba. Si l’interessa fer ús d’aquest
servei serà un familiar qui faci cua com la resta de persones i tindrà les
mateixes normes d’ús que la resta de familiars.
Junta de l’A.F.A.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada